Küçüklüğümden beri hep doğuya ilgi duydum, bende doguluyum hemde en dogusundanım ama seviyorum mesela Urfa bana çok güzel gelir sanki eski dünyaların fısıltısıdır Urfa , mesela Mardin doğunun tabiki incisidir ama dahada aşığım doğuya mesela ırak bağdat beni çeker, şama asigimdir İran ısfahan sokaklarında gezmeyi tüm dünya seyehatlerine değişirim dahada yukarı cikarsiniz Arabistan çölleri tabiki o çoller ne guzeldir yüce peygamberimin ve ashabının ayak izleri vardır oralarda Medine'ye ulaşmanin sevinci mi desem hüznü mü desem peygamberimjn mezarının yanında asırlar boyu kalırım ağlarım ; yıldızli geceler de ne güzel güleriz orda. Sonra bir densiz çıkar der ki bana dönme vakti geldi hadi gidelim döndüm batıya en batıya geldim artık sadece hayalimde yasiyordur o topraklar yildizli bir gecede görürüm anca Medineyi bagdatı şamı , özlerim çok özlerim ölene kadar özleyeceğim