Savaşın hemen ardından yazılmış olmasına rağmen kullanılan sakin üslup, yazarın yaşadığı psikolojik yıkıntıyı ve içindeki enkazı çok iyi aktarıyor. Sanki kendisi yaşamamış gibi soğukkanlı bir anlatım. İnsanın hayran kalmaması imkansız. Sinemaya da çok iyi bir şekilde uyarlanmış harika bir eser.
Bir kitaptan çok daha fazlası. Okurken kalbinizin en derinlerine dokunacak, duygularınızı kontrolsüzce tetikleyecek mükemmel bir eser. Tüm gerçekler kadar gerçek bir ihtimal. Kalemine sağlık