Dünya olduğu gibidir ne iyi ne kötü ne de adil bir yerdir .Başımıza gelen kötü şeyler bazen seçimlerimizle ilgili olabilir. Ama bazen hiç tahmin etmediğimiz şeyleri yaşayabiliriz. Bu durum yaşadığımız şeyi hak etmekle ya da etmekle ilgili değildir. Kötü şeyler herkesin başına gelebilir. Bu durum senin iyi ya da kötü birisi olduğunu anlamına gelmez.