Ayrıca insana yalnızca normal ve olumlu olanın, başka bir deyişle, yalnızca refahın fayda getireceğinden nasıl böylesine kesin, böylesine ciddi şekilde emin olabiliyorsunuz?
Böyle garip yeteneklerle donatılmış bir varlık olan insandan ne beklenebilir ki? Onu ister yeryüzünün tüm nimetleriyle donatın ister üstünde kabarcıklar oluşana kadar mutluluk denizinde boğun isterseniz de uyumak, zencefilli kurabiye yemek ve kendi neslini devam ettirmek dışında hiçbir şey yapmasına gerek kalmayacağı ekonomik refahı sağlayın insan yine nankörlüğünden, fesatlığından pislik yapar.