Kutsal Kitapta da var. Hz.İsa, "Ben dünyanın ışığıyım" der. Ermeniler şimdiye dek, kıble yerine neden güneşe dönüp dua ediyorlar? Kiliselerin apsisleri neden hep doğuya bakıyor diye düşündüğümüz zaman, ışığa, güneşe tapmanın sonuçlarını görüyorsunuz.