Şimdilerde dertleşmek bile doğru yapılamıyor. Herkes çözüm bulma peşinde. İnsanların dosta ihtiyacı var. Sadece yanında duracak birine ihtiyaçları var. Maalesef herkes doktor, psikiyatr veya psikolog. Bazen birine yoğurtun beyaz olduğunu söylemeni siteyenlere, gözün kör mü görmüyormusun? Diyesim geliyor