İnsan elbette güçlüdür. Lakin bunu kendi öğrenmelidir. Duymaktan mutlu olacağı yalanlarla değil, gerçekle yüzleşip düşerek, her düşüşte kendi elleriyle kalkıp kendi ayaklarıyla yürüyerek öğrenebilir bunu. Başkalarından alınan sahte bir güç er ya da geç yok olur gider. Kişi hangi yaşta olursa olsun kendi gücünü kendi keşfetmeli ve onu yüreğinde sindirmelidir.
Herkes kötü diye kötü olmak zorunda değilsin. Herkes bencil diye sadece kendin için yaşamak, herkes sevgisiz diye etrafina nefretle bakmak zorunda değilsin. Kendi ışığını karartacak kadar karşı olma kendine.
Onları kendi karanlıklarında bırak ve şu cümlenin parıltısına dön yüzünü: "Kim ne derse desin ya da ne yaparsa yapsın, ben rengini yitirmeyen bir zümrüt olacağım."
Hayatının kalanını, başkalarının hayatı üzerine düşünerek harcama. Kendi içindeki yöneticiye olan bağlılığından seni alıkoyacak her şey, kendin için bir şeyler başarma fırsatının kaybı demektir.