Aksiyon dolu bir solukta okuduğum mütiş bir kurgu kitabıydı olaylar akışı gerçekten sürükleyici ydi başı biraz sikici olsa da müthişti daha cok bu tarz kitap okunmaya karar verdim bu kitap sayesinde
Kitap bana hediye edildi ama benim tavsiyem kimseye böyle kitap hediye etmeyin ama yinede müthiş bir kitaptı özelikle sonuna bayıldım acı bir son ancak bu kadar güzel yazılabilirdi...