utku can yakar

utku can yakar
@utkucanykr
işletmeci
lisans
izmir/istanbul
izmir
8 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
- Şu merdiven başında pazarlık yapan kadın bir fahişe mi ? + Hayır. - Peki ya o sokağın başında bacaklarını gösteren. + Hayır. - Peki ya şu kadın baksana nasıl da şehvetle bakıyor. + Hayır o da değil. - Burada hiç fahişe yok mu baksana şu kadınlara nasıl da giyinmişler. + Fahişe nedir bay Burton ? - Tenini parayla satan aşağılıklardır bay Vencanze. + Hayır bay Burton Fahişelik bu değildir.. - Hah neymiş peki fahişelik ? + Fahişelik insanların hayatını bilmeden onları aşağılamak ve yargılamaktır. Sokağın sonunda bir berber var bay Burton lütfen aynaya bakınız. Orada var olan en büyük fahişeyi göreceksiniz. ...
Reklam
Can ne ki? Ben bu canı çok attım köpeklere. Tırnakları mı dersin, tabanları mı dersin. Hepsi geçti. Etim zehir gibi gene. Kemiklerim hâlâ çocuk. Saçlarıma tek tek aklar dadandı! Hoşuma gidiyor. Ustalaşıyor, daha bir acı, daha bir erkek oluyorum gitgide. “Herşey kalakaldı suskun -Bir canı tüketirsin- Bir can gözlersin”
Sadece çocukken uyanıksındır bunu bil Her şeyin farkındasındır Her sese dönüp bakarsın Büyümek uyumak ve unutmak gibidir Ve büyüklerin dediği gibi Uyuman gerekir büyümen için Sağır ediyorsa sessizlik ve kör ediyorsa aydınlık Sadece sana görünen ve kimseleri inandıramadığın hayalet gibi Yanı başında oturuyorsa yalnızlık bu gece Hep aynı saatte kapını çalan bir düşman gibi bekliyorsa seni Ve canına kastedecek bir kılıç gibi sallanıyorsa tepende Unutabilmek için hepsini Biraz uyu...
Bir kitabın son satırını da okuduktan sonraki gülümsemeyi veya gözyaşını, kitabın kapağını kapatıp, eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamayı ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmeyi kitap okumayanlar bilmiyor. Düşünebiliyor musunuz?!
Sabahattin Ali çok güzel özetlemiş: Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman etmeyecek insanlar için çabalayın, sizin verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta.
Reklam