Herkesin akşamında, başını yastığa koymak için bir nedeni var ya da her sabaha uyanmak için bir bir uydurduğu bir umudu… Uyduğu bir düzeni , güldüğü, ağladığı anları,sevdiği, sevmediği, nefret ettiği insanları var. Var oğlu var işte ! Yaralar ve izleri gibidir gece. Elinde bir şu an bir de anılar, hepsi bu. İyi geceler, belki iyi geçer bu geceler…