utku can yakar

utku can yakar
@utkucanykr
işletmeci
lisans
izmir/istanbul
izmir
8 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Hatırlamakla "şimdi" arasında.. Kaç bekleyiş, kaç unutuş var.. Bilmiyorum.. Henüz bilmiyorum.. Yol bu ; yanımızdan ayrılanlar olacak Ya da hiç gelmeyenler Belki pes edenler Yolumuzu beğenmeyenler Elimizi tutmayanlar Omzumuza omuz olmayanlar Olacak, oldu, olmalı Mühim olan yordamımız Bizi biz yapan Bu sebepten Yeni baştan,yine İyiye, şiire, Aşka ve güzel kalana Biatla.. Ve mutlaka yürüyeceksin.. Ellerinde gül.. Kalbinde mor bir şafak.. Son söz : "Bir kalbiniz vardı.. Onu hatırlayınız.." ✍️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sığ insanları derin sevin" diyordu şair Birhan Eroğlu "Derin insanları sığ sevmeyin" dedi şair Celil Taş ekleme yaparak. Ne de haklı ikisi de ; Ama ben de dayanamayıp belki de haddimi aşarak, desem ki : Ismarlama olmuyor azizim sevmenin sığlığı, derinliği. Sevmek, sevenin derinliğindendir, Sevilenin sığlığı ya da derinliği ne yazar...?
Hem sevginin yarası olmuş olmasaydı, manası hiç bu kadar derin olur muydu? Leyla’lar, Aslı’lar, Kerem’ler, Mecnun’lar ve daha örnek sayabileceğim onlarca insan olmuş olmasa, aşkın bu denli büyük ve uğrunda ölümü dahi göze alabilecek kadar cesur olduğunu belki de hiçbir zaman idrak edemeyecektik.
Fırtına limana verdiği hasarla ölçülür. Oysa İskeleler yıkılsa da; Denize uzanan sevdalarıyla onarılır. Aslolan; Esip geçen değil, kalıp eskiyendir..
Herkesin akşamında, başını yastığa koymak için bir nedeni var ya da her sabaha uyanmak için bir bir uydurduğu bir umudu… Uyduğu bir düzeni , güldüğü, ağladığı anları,sevdiği, sevmediği, nefret ettiği insanları var. Var oğlu var işte ! Yaralar ve izleri gibidir gece. Elinde bir şu an bir de anılar, hepsi bu. İyi geceler, belki iyi geçer bu geceler…