salih

Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sadece anlatmak istedim...
Henüz 13 yaşıma yeni girmiştim. 1k yı kullanmaya başlamıştım. İlk başta her şey çok güzel gidiyordu. Ama saftım ,çok saftım... Benim yaşımı öğrenen beni sürekli kullanmak istedi. Biri çıkıp beni dindarlığa, şeriata yöneltmeye çalıştı.Bir diğeri kendisi ateist diye beni dinden çıkarmaya çalıştı o yaştaki bana Turan Dursun'un kitaplarını okutturmaya çalışan bir adamdan bahsediyorum...Sonra bir başkası çıkıp kalitesizlik akan kaynakça ve görselleri atarak beni Atatürk düşmanı yapmaya çalıştı. Senin atan şöyle senin atan böyle diye beynimi yıkamaya çalıştı. Ben söylediklerinin hiçbirini yapmadım. Yapmayınca da bana koşullu "seçme hakkı " verdiler ya beni seçersin ya da şöyle olur gibisinden... Bu nedenle ilk hesabımı bunalıma girip kapattım. İkinci hesabımı açtım biraz daha büyümüştüm ve eskisine oranla daha tecrübeliydim. Ama bu sefer beni yine kendi saflarına çekmeye çalışanlar yetmiyormuş gibi habire dm den bana yazan erkekler oldu. Bu durum sürekli gerçekleşti ve 14 yaşındaki kıza +18 saçmalığından konuşanlar oldu bir nevi taciz edildim... Ama hiçbir şey diyemedim , ses edemedim yapabildiğim tek şey şikayette bulunup , sövüp engellemek olmuştu. Keşke daha fazlasını yapsaymışım... Ama işte ergenliğin ilk çağları ne yapacağını bilemiyor insan...Ve ben yine bunalıma girdim yine hesabımı kalıcı kapattım. Ve üçüncü hesabımı açtım. İkinci hesabımı kapadıktan bir süre sonra , kendimi biraz toparladıktan sonra bu sefer 3. Hesabımı yani bu hesabımı açtım. Bu hesapta kendime yeni koşullar koymuştum (kimseyle tanışma , kimseye güvenme , kendi düşünceni kendin kur , sana zarar vermek isteyenin hakkından gel gerekirse onu rezil et vs vs) ve güzelde gidiyordu her şey. Ta ki son zamanda yaşadığım olaya kadar...Olayı bilen biliyor dillendirmek istemiyorum. Sadece şunu söylemek
salih isimli okura yanıt verildi
salih
Ben sana demiştim. Bu tür insanlar böyle olurlar. Orospu çocuğu ırkçı faşist. Beni ırkım nedeniyle yargılamak dışında hiçbir şey diyemedi söylediklerime. Keşke sen de beni ilk söylediğimde dinleseydin.
Sadece anlatmak istedim...
Henüz 13 yaşıma yeni girmiştim. 1k yı kullanmaya başlamıştım. İlk başta her şey çok güzel gidiyordu. Ama saftım ,çok saftım... Benim yaşımı öğrenen beni sürekli kullanmak istedi. Biri çıkıp beni dindarlığa, şeriata yöneltmeye çalıştı.Bir diğeri kendisi ateist diye beni dinden çıkarmaya çalıştı o yaştaki bana Turan Dursun'un kitaplarını okutturmaya çalışan bir adamdan bahsediyorum...Sonra bir başkası çıkıp kalitesizlik akan kaynakça ve görselleri atarak beni Atatürk düşmanı yapmaya çalıştı. Senin atan şöyle senin atan böyle diye beynimi yıkamaya çalıştı. Ben söylediklerinin hiçbirini yapmadım. Yapmayınca da bana koşullu "seçme hakkı " verdiler ya beni seçersin ya da şöyle olur gibisinden... Bu nedenle ilk hesabımı bunalıma girip kapattım. İkinci hesabımı açtım biraz daha büyümüştüm ve eskisine oranla daha tecrübeliydim. Ama bu sefer beni yine kendi saflarına çekmeye çalışanlar yetmiyormuş gibi habire dm den bana yazan erkekler oldu. Bu durum sürekli gerçekleşti ve 14 yaşındaki kıza +18 saçmalığından konuşanlar oldu bir nevi taciz edildim... Ama hiçbir şey diyemedim , ses edemedim yapabildiğim tek şey şikayette bulunup , sövüp engellemek olmuştu. Keşke daha fazlasını yapsaymışım... Ama işte ergenliğin ilk çağları ne yapacağını bilemiyor insan...Ve ben yine bunalıma girdim yine hesabımı kalıcı kapattım. Ve üçüncü hesabımı açtım. İkinci hesabımı kapadıktan bir süre sonra , kendimi biraz toparladıktan sonra bu sefer 3. Hesabımı yani bu hesabımı açtım. Bu hesapta kendime yeni koşullar koymuştum (kimseyle tanışma , kimseye güvenme , kendi düşünceni kendin kur , sana zarar vermek isteyenin hakkından gel gerekirse onu rezil et vs vs) ve güzelde gidiyordu her şey. Ta ki son zamanda yaşadığım olaya kadar...Olayı bilen biliyor dillendirmek istemiyorum. Sadece şunu söylemek
salih isimli okura yanıt verildi
salih
Ne çıktı neler oldu anlat bakalım
Sadece anlatmak istedim...
Henüz 13 yaşıma yeni girmiştim. 1k yı kullanmaya başlamıştım. İlk başta her şey çok güzel gidiyordu. Ama saftım ,çok saftım... Benim yaşımı öğrenen beni sürekli kullanmak istedi. Biri çıkıp beni dindarlığa, şeriata yöneltmeye çalıştı.Bir diğeri kendisi ateist diye beni dinden çıkarmaya çalıştı o yaştaki bana Turan Dursun'un kitaplarını okutturmaya çalışan bir adamdan bahsediyorum...Sonra bir başkası çıkıp kalitesizlik akan kaynakça ve görselleri atarak beni Atatürk düşmanı yapmaya çalıştı. Senin atan şöyle senin atan böyle diye beynimi yıkamaya çalıştı. Ben söylediklerinin hiçbirini yapmadım. Yapmayınca da bana koşullu "seçme hakkı " verdiler ya beni seçersin ya da şöyle olur gibisinden... Bu nedenle ilk hesabımı bunalıma girip kapattım. İkinci hesabımı açtım biraz daha büyümüştüm ve eskisine oranla daha tecrübeliydim. Ama bu sefer beni yine kendi saflarına çekmeye çalışanlar yetmiyormuş gibi habire dm den bana yazan erkekler oldu. Bu durum sürekli gerçekleşti ve 14 yaşındaki kıza +18 saçmalığından konuşanlar oldu bir nevi taciz edildim... Ama hiçbir şey diyemedim , ses edemedim yapabildiğim tek şey şikayette bulunup , sövüp engellemek olmuştu. Keşke daha fazlasını yapsaymışım... Ama işte ergenliğin ilk çağları ne yapacağını bilemiyor insan...Ve ben yine bunalıma girdim yine hesabımı kalıcı kapattım. Ve üçüncü hesabımı açtım. İkinci hesabımı kapadıktan bir süre sonra , kendimi biraz toparladıktan sonra bu sefer 3. Hesabımı yani bu hesabımı açtım. Bu hesapta kendime yeni koşullar koymuştum (kimseyle tanışma , kimseye güvenme , kendi düşünceni kendin kur , sana zarar vermek isteyenin hakkından gel gerekirse onu rezil et vs vs) ve güzelde gidiyordu her şey. Ta ki son zamanda yaşadığım olaya kadar...Olayı bilen biliyor dillendirmek istemiyorum. Sadece şunu söylemek
salih
Her zaman yanındayım Misaki 🥰