"Hapishaneden nasıl çıktığını biliyorum. Ne yazık ki yazamıyorum. Sen, kocan ve benzerleriniz 85 yaşında kadınların kağıt mendil satarak kiralarını ödemeye çalıştığı, pazar yerlerinde çürümüş meyvaları toplayarak karnını biraz doyurabildiği bir ülkede hak etmediğiniz ve terbiyesizce yaşadığınız görgüsüz zenginliğiniz ile hem zamanın ruhunu hem devrin yüz karasını temsil ediyorsunuz.
Kötü örnek olarak bir çok Türk gencinin hayatını karartınız ve kararmaya devam ediyorsunuz. Siz halk düşmanısınız.
Sevgili gençler, bunların özenilecek hiç bir yanları yok. Özenmenix gereken bunlar değil her sabah onuru ile kalkıp işine giden ve evinin nafakasını sağlamak için mücadele eden anneniz ve babanız. Siz bunları değil emeği ve aklı ile kazananları örnek alın." #zaferpartisi
Ümit Özdağ
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hapishaneden nasıl çıktığını biliyorum. Ne yazık ki yazamıyorum. Sen, kocan ve benzerleriniz 85 yaşında kadınların kağıt mendil satarak kiralarını ödemeye çalıştığı, pazar yerlerinde çürümüş meyvaları toplayarak karnını biraz doyurabildiği bir ülkede hak etmediğiniz ve terbiyesizce yaşadığınız görgüsüz zenginliğiniz ile hem zamanın ruhunu hem devrin yüz karasını temsil ediyorsunuz.
Kötü örnek olarak bir çok Türk gencinin hayatını karartınız ve kararmaya devam ediyorsunuz. Siz halk düşmanısınız.
Sevgili gençler, bunların özenilecek hiç bir yanları yok. Özenmenix gereken bunlar değil her sabah onuru ile kalkıp işine giden ve evinin nafakasını sağlamak için mücadele eden anneniz ve babanız. Siz bunları değil emeği ve aklı ile kazananları örnek alın." #zaferpartisi
Ümit Özdağ
Kitaplar hakkinda yorumu olanlar varsa beklerimm.🫡
Cesur Yeni Dünya Daha ilk sayfalarini okurken bile boğdu boğdu atti beni yok yani okunmuyor bir illettir benim icin
Babalar ve Oğullar 7 yıldır bitiremedim bi 7 yili daha var gibi
Çalıkuşu Lisede zorunlu okutulan kitap havasi verdigi icin elim hic gitmiyor maalesef
Anna Karenina Bu kış bastan baslayip bitiricem ,bu kış kesin bitiricem diye diye bitiremedim kaldi ama potansiyeli var :d bu kis bitiririm gibi
Babaya Mektup Dehset sıkıcı akmiyor
Ginza Hayaleti ve Diğer Gizem Öyküleri Japon edebiyati gerilim kesin diye aldim sıkıntıdan patlayip bıraktım
Muhteşem Gatsby Bu kitapla cozemedigim bir sorunum var ne filmi ne kitabi gram sarmadi bitmiyor
Cehennem Dan brown severim aslinda ama cok sıkıldım yarim kaldi beklentimi de karsilamadi hic
Hırsızların Dansı Basit kaçacak bir fantastik kitap gibi hisseettigimden bi turlu başlayamadım
Yıldız Gezgini Guzel de baslamisti halbuki ama iste araya sogukluk girince yarim kaldi bekliyor
Ölü Canlar Kitabin tamamlanmadigini bildigim icin sanirim okuyasim gelmiyor merak da ediyorumdum aslinda
Harry Potter ve Felsefe Taşı Bi heves almistim oyle bekliyor yillardir
Daha cok var ama simdilik bu kadari aklima geldi en cok bekleyenleri bunlardi sanirim