O geceden sonra iyi dost olduk..
Öyledir zaten. Uzun konuşmalar, yalanlar, yağlamalar, yıkamalar, zarar verir başlangıçlara. Biriyle dost olacaksan bir bakman yeter..
"Ne hale düştük ulan!" demiştim.
Yaratacağımız hiçbir dilde ağız dolusu "ulan" diyemeyeceğimi biliyordum.
İnsan rüya gördüğü dilde özgürce yazabilmeli....
Ah, bilsen nasıl da özlüyorum seni.
Bir bilsen nasıl da zor geçiyor geceler duymadan ensemde nefesini.
Her aynaya bakışımda gözlerim bir kez daha suçluyor beni...