Bir süre sonra, kalıptan dışarıya dikkatlice çıkınca içimde tuhaf bir hafifleme hissettim.Kendi tabutuna önceden giren herkes sanırım benzer bir ruh halini yaşar.
Hata yapmayan bir çocuk, büyümüş de küçülmüş tarzı bir çocuk olmak için çabaladım.Fakat gerçeği söylemek gerekirse çekingen, annesinin gözünün içine bakan bir çocuğa, gerçek duygularını hiç belli etmeyen bir çocuğa dönüşmüştüm sadece.