v.akinn22

v.akinn22
@v_akin
Dünyanın terapiye ihtiyacı var.
‘O olmazsa yaşayamam’ demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki, Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, senin onu sevdiğinden.. -Can Yücel