v.akinn22

v.akinn22
@v_akin
Dünyanın terapiye ihtiyacı var.
anladım insanlardan geldiğini kederin; uzak, herkesten uzak bir hayat süreceğim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey eski günler artık bana yaklaşmayınız
böyle kepaze hayatı sürüklemekten yoruldum.
Kendi içimize kapanmış yapayalnız yaşıyorduk.
‘O olmazsa yaşayamam’ demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki, Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, senin onu sevdiğinden.. -Can Yücel