v.akinn22

v.akinn22
@v_akin
Dünyanın terapiye ihtiyacı var.
anladım insanlardan geldiğini kederin; uzak, herkesten uzak bir hayat süreceğim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey eski günler artık bana yaklaşmayınız
böyle kepaze hayatı sürüklemekten yoruldum.
Kendi içimize kapanmış yapayalnız yaşıyorduk.
İnsanlar etraflarında ne korkunç şeyler olup bittiğine kafa yormuyor hiç..