Yeni bir yıl başlıyor diye deli gibi seviniyorlardı. Ne büyük aptallık! Habersizler, neler yaşayacaklarını, geleceğin neler getireceğini bilmiyorlar. İnsan gençken yaşam nedir bilmiyor. Yeni bir yıl için bu kadar sevinmeye değmez gençler, demek geldi içimden, yaşamın amacı ağzınıza sıçmak, siz de öğreneceksiniz bunu. Ama yaşıyor işte insanlar, ben de yaşıyorum.