Her insanın hatıralarında,herkese söyleyemeyeceği,ancak dostlarına açabileceği taraflar vardır.Hatta dostlara bile açılamayacak,insanın yalnız kendine saklayacağı sırları da bulunur.Bunlardan başka,kendi kendimize bile açmaktan çekindiğimiz konular da vardır ki,bunların sayısı şerefli bir insanın dağarcığında bile hayli kabarıktır..
Arzularımı yok edin,bütün ideallerimi silin,bana daha iyi şeyler gösterin,seve seve peşinizden koşarım.Eğer uğraşmaya deymez derseniz,o zsman siz d ebenden aynı cevabı alırsınız.Ciddi ciddi konuştuöumuz halde bana önem vermek istemiyorsanız öyle olsun,yalvaracak değilim.Nasılsa yeraltım var.))