vane

vane
@vane_ival
"yaralarımın iyileşeceğinden hiç şüphem yok efendim" Rüzgarın Adı
"Biz asla düzgün yakmadık..."
Sayfa 145·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"...Ateşin asıl güzel yanı sorumluluğu ve davranışların sonuçlarını yok etmesi..."
Sayfa 141·Kitabı okudu
Edebiyat
"...Cehaletini gizlersen kimse sana vurmaz ve asla öğrenmezsin..."
Sayfa 128·Kitabı okudu
Edebiyat
"...Savaş olmasaydı dünyada barış olsaydı o zaman tamam, eğlenmene bak derdim! Ama sıradan bir itfaiyeci olmaya geri dönmemelisin Montag. Dünyada her şey yolunda değil."
Sayfa 127·Kitabı okudu
Edebiyat
" İnsanlar neden insanlara acı vermek istiyor? Dünyada yeterince acı yokmuş gibi.."
Sayfa 124·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam