“Üstelik, yüzyıl içinde kadın korunan cinsiyet olmayı bırakacak diye düşündüm, kendi kapımın basamaklarına vardığımda.Mantıken, zamanında katılmalarına izin verilmeyen tüm etkinlik ve uğraşlarda yer alacaklar.Mağazada çalışan kadın motorlu taşıt sürecek.Kadınlar korunan cinsiyetken gözlemlenen olgulara dayanan tüm varsayımlar yok olacak; örneğin (bu noktada bir tabur asker sokaktan geçti) kadınların ve din adamlarının ve bahçıvanların diğer insanlardan uzun yaşadıkları varsayımı.”
“Napolyon ve Mussolini bu yüzden kadınların aşağılığı konusu üstünde bu kadar önemle durmuşlardır çünkü kadınlar aşağı olmasalardı, kendi boyutları büyümeyi sürdüremezdi.”
“Kadınlar yüzyıllardır erkeklerin görüntüsünü doğal boyutlarının iki katı büyüklüğünde yansıtmanın sinirli ve enfes gücüne sahip bir ayna işlevi görmüşlerdi.”
“Her şeyi bireyin kendisinde arayan neoliberal politikalar, sistemi hep ‘sorunsuz ve ideal’ insanı ise hep ‘daha çok çalışsın ve sürekli borçla yaşasın’ şeklinde kurguluyor.Yaşamak için ‘çok çalışmak’ neden şart olsun ki? İşte bu düzen insana bunu yaptırıyor, onu kendisine yabancılaştırarak…