Ayşe

Ayşe
@vangoghunkirikfircasi
İbrahim, gönlümü put sanıp da kıran kim?
Akdeniz üniversitesi
25 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Aslında O-Tama'nın "hınç" dediği şeyde, dünyaya ya da insanlara karşı nefret duygusu bulunmuyordu. Aksine öfkelendiği tek şeyin kendi yazgısı olduğunu söyleyebiliriz. Kendisi fena bir şey yapmadığı hâlde insanlarca kötü görülmekten kurtulamıyordu. Ona acı veren şey buydu.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ayşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
2025 2. kitabı
Ogai Mori
6.9/10 · 4.287 okunma
Ve güzelliğin insanın kalbini yatıştırmak gibi bir gücü vardır...
Sayfa 57·Kitabı okudu
Alıntı

Ayşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·234 syf.·
8 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Alexandre Dumas (fils)
8.3/10 · 24,2bin okunma
Şunu bilin ki dostum, iki yıldan beri, bu kadını görmek garip bir etki uyandırıyordu bende. Neden olduğunu anlayamıyordum ya rengim atıyor, yüreğim hızla çarpıyordu. Ruhsal konularla uğraşan bir dostum vardır, o olsa, sıvıların karşılıklı eğilimi diye adlandırırdı bunu; bense, 'Marguerite'e âşık olmak alnımın yazısıydı da ondan' diye düşünüyorum, önceden seziyordum bunu.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Alıntı