İnsanın hayatını tehlikeye atmış olması, değerinde herhangi bir fark meydana getirmez. Kaç tanesi hayatlarını güzel kızlar için vermişlerdir ve daha da kötüsü, sağlıklarını bile.
Kendini beğenmek sağlıklıdır! İyi giyinmiş olduğunu bilen güzel bir kadın hiç soğuk algınlığına yakalanmış mıdır? Asla! Hatta az giyinik olduğunu bile zannediyorum.