Cerridwen

Cerridwen
@vanitasvanitatum
Yanılmak, kandırılmış olarak yaşamak ve ölmek; insanların yaptığı budur.
Reklam
İmandan daha büyük bir feragat var mıdır? İman olmadığında son­suz sayıda çıkmaza girildiği doğrudur. Ama hiçbir şeyin sonunun hiç­ bir şeye çıkmadığını; evrenin, hüznümüzün bir yan-ürünü olduğunu bile bile, bu ayak sürüme ve kafamızı yere göğe vura vura ezme zev­kinden kendimizi niye mahrum edelim?
Kayıp gitmemiz yakındır, ama kaçınılmaz değildir; ilginç bir kazadır, ama hiç yeni değildir; korkularımızın ufkunda şimdiden bir tebessüm doğmaktadır...
Aşırı hassas yalnız­lıklarımız, ötekiler için ne cehennemdir!
İçimdeki pey­gamberi öldürmüş olduğuma göre, nasıl olur da insanlar arasında hala bir yerim olabilir ki?
Reklam