Kitap, karakterin içsel yolculukları ve hayatla yüzleşmelerini işlerken oldukça sürükleyici; fakat bazı yönleri bana tam olarak hitap etmedi.Örneğin bu kadar tesaduflerle dolu bir kurgu bana garip geldi.Ayrıca yazarın anlatmak istediği bir çok konu var ama hepsinden az az olunca kitap derinliğini kaybetmiş bence.İçinde altı çizilecek çok fazla cümle var hepsi ayrı ayrı çok güzel ama normal birşeyden bahsederken bir anda bu cümlelerin gelmesi pek bana hitap etmedi.
Ama elbette okunmayacak bir kitap tabiki değil hatta okurken sıkılmazsınız ama herkesin beklentileri elbetteki farklı.