Zehra

Zehra
@varolussal1
Puan vermedi·456 syf.··
2026 3. kitabı
·
28 günde okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2026 22:46
Yazarın okuduğum ikinci kitabıydı. Anlatılmak istenenler gerçekten çok güzeldi ve kitapta altı çizilecek pek çok cümle vardı. Bu yönünü oldukça sevdim. Ancak iki kitabında da ortak olarak beni zorlayan nokta olay örgüsü oldu. Olayların akışı bana çok hitap etmediği için ne yazık ki kitabı tam anlamıyla içselleştiremedim. Yine de verdiği mesajlar açısından okunmaya değer bir kitaptı.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,9bin okunma
Reklam
6/10
·320 syf.··
2026 1. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2026 14:13
Kitap, karakterin içsel yolculukları ve hayatla yüzleşmelerini işlerken oldukça sürükleyici; fakat bazı yönleri bana tam olarak hitap etmedi.Örneğin bu kadar tesaduflerle dolu bir kurgu bana garip geldi.Ayrıca yazarın anlatmak istediği bir çok konu var ama hepsinden az az olunca kitap derinliğini kaybetmiş bence.İçinde altı çizilecek çok fazla cümle var hepsi ayrı ayrı çok güzel ama normal birşeyden bahsederken bir anda bu cümlelerin gelmesi pek bana hitap etmedi. Ama elbette okunmayacak bir kitap tabiki değil hatta okurken sıkılmazsınız ama herkesin beklentileri elbetteki farklı.
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma