H.E.

H.E.
@vatavit
"Burada benim söyleceklerimin hiçbir değerinin olmadığını biliyorum; üstelik, söylenmesi gereken türden sözleri de hiç bilmiyorum."

H.E.

, bir kitap okudu
8/10
·136 syf.·
2018 25. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.8/10 · 77,9bin okunma
Reklam
Tanrım, Tanrım, içime sıkıntı basıyor Keşke bir an önce büyüyebilsem Artık yaşamaya tahammülüm yok Kendimi boğarsam beni bağışla Tanrım! Okumanın da bir faydası yok Şeytanın kuklası Matriyona nine Bana bir kurt gibi bağırıyor Hayat bana çok dert çektiriyor!
"Tanrı bizi bu dünyaya akılsız çocuklar olarak gönderir, ama akıllı ihtiyarlar olarak geri almak ister. Bu yüzden okumak gerekir!”

H.E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·435 syf.·
2018 23. kitabı
Maksim Gorki
8.4/10 · 8,3bin okunma
Reklam