nisa

nisa
@vateriy
drowning
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Son arkadaşımı öptüm çünkü dünya bizi bir araya getirdiyse bize karşı olamazdı.
Sayfa 309
Alıntı
"Aşkın hepimizin sahip olduğu bir süper güç olduğunu ama her zaman kontrol edebileceğim bir güç olmadığını söyledi. Özellikle de büyüdükçe. Bazen çığrından çıkardı ama gücüm beklenmedik birine çarparsa bundan korkmamalıydım."
Sayfa 216
Kendimize nasıl bir yaşam seçersek seçelim sonunda ikimiz de ölecektik.
Sayfa 75
İnsanlığımı yitirdim. Artık ben, asla bir insan değildim.
Sayfa 104