Vaveyyla

Yaşayamadığım hayatın, kuramadığım hayallerin, söyleyemediğim sözlerin,, en güzel sevgini ve en büyük şefkatin eksikliği var içimde...
İnsan ve Duygular
Reklam
Ölenler ölümü bilmez. Ölüm, kalanlar içindir...
Psikoloji
Çok özledim.... meleğim
İçim acıyor...
Alıntı
Yine yırtık cebime koymuşum umudu... Fyodor Dostoyevski
Umut