Müphem

Müphem
@vaveyla______
Yakında arkasından "çok da neşeli bir kızdı hiç beklemezdik "denilecek kişi
B.V
Yapamadı. Günahla yüzleşti biran, sevdikleri uğruna yaşamaya yemin etti ve eceliyle öleceği günü iple çekmeye başladı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
N.O.V
Uyandı son günü olacağından habersiz baktı etrafına ne kadar güzel heryer dedi derin bir nefes aldı son çektiği hava olduğundan habersiz, ailesine baktı ne kadar şanslı olduğunu düşünüp şükretti, yemeğini yaptı oturdu biraz müzik dinledi, kedileri sevdi evin önüne inip kedileri çok severdi ve o an son kez sevdiğinden habersizdi binevi veda etmişti, yemeğini yedi ılık bir duş aldı çünkü kirli olmayı sevmezdi çok sık duş alırdı severdi bütün sıkıntılarının suyla gittiğine inanırdı o gün son kez duş aldı, bı kahve yaptı kendine hava almak için diyip asıl amacını gerçekleştirmek için 2 katlı evin terasına çıktı evet vakit gelmişti...
Sen bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlayamaz. Cemal Süreya
"Yaşamak diye birşey var ve biz onu beceremiyoruz." -Leyla İle Mecnun-
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum. Ümit Yaşar Oğuzcan