Düşündükçe kendi kendimi yiyorum, medeniyetin, teknolojinin,bütün nimetlerin en üst düzeyde olduğu bu dönemde açlıktan ölünür mü ? Muhtemelen bu soruya bir kaç ay öncesine kadar cevabım hayır tabiki ölünmez falan olurdu, ama çok yanlışmışım, yanılmışız açlıktan ölünüyormuş hemde öldüklerini hiç bir şey yapmadan, yapamadan canlı canlı izleyebileceğimiz teknoloji ve tabi sistemlerinin dünyâsında, vavvv nasıl gelişmişlik! Onu bunu bilmiyorum ama yerin dibine batsın teknolojisi de, gelişmişliği de medeniyeti de. Biz yıl olmuş 2024 hala açlıktan ölen insanlara yetişmeyen, yetişemeyen insanlığımızın peşine düşelim, bence en büyük medeniyet seviyesinin yolunda olanlardan oluruz... Selametle kalın
Gazze
Dünya felsefe günüymüş vavvv:D
Otoritenin emirlerine ve yasaklarına şüphe ile bakmak, ötesini merak etmek ve kendi sınırlarını aşmak için arzu duymak; zaten felsefe denilen bilgelik sevdasının temelleri de bunlar değil mi ? O zaman Havva’nın” cennet’teki tek yasağı çiğneyerek bilgi ağacının meyvesini yemeyi arzulamasıyla” ilk filozof olduğunu söylememiz gerekebilir…🦋 Silier
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sperm ve Yumurta olmadan insan embriyosu üretilmiş, vavvv
Edebiyat & Roman
Vavvv ne kadar da ilginç konulu bir dizi başlayacakmış öyle. Hizmetçiler. Acabaaa ne anlatıyor? Yıldım valla. Bezdim.
Televizyon