Düşündükçe kendi kendimi yiyorum, medeniyetin, teknolojinin,bütün nimetlerin en üst düzeyde olduğu bu dönemde açlıktan ölünür mü ? Muhtemelen bu soruya bir kaç ay öncesine kadar cevabım hayır tabiki ölünmez falan olurdu, ama çok yanlışmışım, yanılmışız açlıktan ölünüyormuş hemde öldüklerini hiç bir şey yapmadan, yapamadan canlı canlı izleyebileceğimiz teknoloji ve tabi sistemlerinin dünyâsında, vavvv nasıl gelişmişlik! Onu bunu bilmiyorum ama yerin dibine batsın teknolojisi de, gelişmişliği de medeniyeti de. Biz yıl olmuş 2024 hala açlıktan ölen insanlara yetişmeyen, yetişemeyen insanlığımızın peşine düşelim, bence en büyük medeniyet seviyesinin yolunda olanlardan oluruz...
Selametle kalın