İnsan bu dünyada yirmi altı yıl yaşamışsa eğer ve benim gibi hep yalnız başına savaşmak zorunda kalmışsa, o zaman beklenmeyen olaylara karşı bağışıklık kazanıyor ve bunlar yüzünden çok sarsılmıyor… Yalnız insanlar hep alışıktır beklenmeyen olaylara
Sizi anlamayı seven,
sizin için Allah'a dua eden,
sizin mutluluğunuzu isteyen,
sizi gerçekten güzel seven insanları kaybetmeyin.
Tabii böyle insanlar bir yerlerde varsa...