Gözler buluşunca iki kalbe.
Yürekler de bir heyecan kaplar bu telaşın içinde...”“Üstüne kır çiçekleri sinmiş meğer.
Gülüşü güneş, yüzü gökyüzü sevdiğimin...”Seven sevdiğini aklından çıkarsa bile kalbindeki yeri asla değişmez.
Kalp sevgiyi saklayan sandık misalidir.Belki de insanlar yüreğinden geçtiği gibi konuşmalılar.
Aklından geçtiği gibi değil.“Sana hissettiklerimi söylemekte bile çekiniyorum.
Boğazımda kelimeler düğüm düğüm...”“Sen gökyüzünde maviysen ben toprak üstünde sana hasret bir çiçek..."Yüreğim güzel günler de geçer. Sen hep bir sev, hep bir benimse beni...”Bu devirde yalnız olmaktan korkmuyorum.
Gökyüzü benimleyken, güneş yine aynı yerden doğarken, kuşlar yine özgürlüğü bana hatırlatırken... Ben yalnız olamam.Sevdiğimden her şey.
Bu gitmelerim,
kıskançlığım,
özlemim,
...“Olmuyor dedikçe olmaz.
Emek gerek,
çaba gerek.”“Gönlüme sağanak gibi düştün.
Ben ise ıslanmışım sana, öylece“Olamıyoruz gökyüzüne iki yıldız,
gökyüzünde iki sevda kuşu,
Gökkuşağın da yan yana iki renk...”"Mevsimlerden bahar da geçti.
Ama sen hep bir baharsın gönlüme."Kırıp dökmek kurumaktan önce gelir. Kuruyunca tam dökülür insan. Yaprak gibi bir bir...Bir ölüm gibi geldi bana, son kez çalan şarkıda söylüyordu: "Ayrılıklar belki birleştirir bizi."Seni yine en olmadık zamanda bir şarkıda yakaladım.
O an aktı hüzün çeşmem.“Sormayın halimi belli eder yüreğim,
İçi boş dünya için ne kadar yorulmuş bu bedenim.”“Sen benim içime yer eden en güzel hissin.
Sanki dünyamda bir tek sen varmış gibisin.”Dünya'nın da derdi var.
Ama o hiç olduğu yerden ayrılmıyor,
küsmüyor hayata, darılmıyor bulutlara.Olmuyor.
Bu dünyaya sığmıyor umutlar.
Hayal edemiyorum güneşi...“Esecekse içinin rüzgarı.
Tam bu zamanda essin, geç kalmasın yüreğime”İyi ki gökyüzü var;
Yıldızlarla dolu gecesi,
maviye boyanmış