Vedat

Seni severken nasıl da bu kadar degistin
Edebiyat
Reklam
Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek. Seninle olmanın en kötü yanı ne biliyor musun? ”Seni seviyorum” sözcüğü dilimin ucunu ısırırken her konuşmamızda boş yere saatlerce havadan sudan söz etmek. Seninle olmanın en heyecanlı yanı ne biliyor musun? Aynı şeyleri seninle aynı anda düşünmek birlikte ağlamak gülmek. Ve buradayken bile seni çılgınca özlemek… Seninle olmanın en acı yanı ne biliyor musun? Seni hiç tanımadığım bir sürü insanlarla paylaşmak. Senin yanında olan, seninle konuşan herkesi çocukça kıskanmak. Seninle olmanın en mutlu yanı ne biliyor musun? Tanıdık birileriyle karşılaşma tedirginliği ile yollarda yürümek yan yana… Elimdeki şemsiyeye inat yağmurda ıslanmak birlikte. Elimde kır çiçeğiyle seni beklemek… Aynı mekanlarda aynı yiyecekleri yemek. Seninle olmanın en romantik yanı ne biliyor musun? Sensiz gecelerde sana söyleyemediklerimi yıldızlara aya anlatmak… Okuduğum kitabın sayfalarında dinlediğim şarkıların türkülerin şiirlerin her mısrasında seni bulmak. Seninle olmanın en zor yanı ne biliyor musun? Seni kaybetme korkusuyla hayatta ilk kez tattığım o tarifsiz duygularımı umut denizinin ortasında küreksiz bir sandala hapsetmek. Sevgili yerine yıllarca dost kalmayı başarmak. Yalın ayak yürümek bıçağın en keskin yerinde. Kanadıkça tuz yerine gözyaşlarımı basmak yüreğime. Seninle olmanın tek yan etkisi ne biliyor musun? Nereden bileceksin? Sen benimle hiç olmadın ki. Olsaydın avuçlarım terlemezdi… Isırmazdım dilimin ucunu… Özlemezdim seni yanımdayken.Kıskanmazdım. Korkmazdım yollarda yürümekten. Islanmazdım yağmurlarda… Yıldızlara aya dert yanmaz, böyle her şarkıda serhoş olmazdım. Korkmazdım seni kaybetmekten ayaklarım kan revan atlardım sandaldan denize… Ve her kulaçta
Edebiyat
Dün gece beş kez bana güldün Son sigarayı yakmak için elime uzandığında Omzuna sırrımı bıraktım Aşk yaşamda, ölümü kutsamayı bırak Ayda yürüyeceğine, önce evde yürü Kapıları kır, pencereyi kır , yastığı kır, bardağı kır Nefesin kesilene kadar yalnızlığını kır Son dediğin yerde Aşk yeniden karşına çıkacak Ansızın Ansızın Kiminin gözlerini Kiminin gördüğü ilk kediyi sevmesini Kiminin sokağı sevişini Kiminin gidişini Kiminin çok seviyorum diyemeyip Utandığı yerde bekleyişini sevdim Kimininse benden kaçırmadığı gözlerini Aynaya bakmayı unutacak kadar çok sevdim Sigarayı söndür Hadi gel, dans edelim
Edebiyat
Gözler buluşunca iki kalbe. Yürekler de bir heyecan kaplar bu telaşın içinde...”“Üstüne kır çiçekleri sinmiş meğer. Gülüşü güneş, yüzü gökyüzü sevdiğimin...”Seven sevdiğini aklından çıkarsa bile kalbindeki yeri asla değişmez. Kalp sevgiyi saklayan sandık misalidir.Belki de insanlar yüreğinden geçtiği gibi konuşmalılar. Aklından geçtiği gibi değil.“Sana hissettiklerimi söylemekte bile çekiniyorum. Boğazımda kelimeler düğüm düğüm...”“Sen gökyüzünde maviysen ben toprak üstünde sana hasret bir çiçek..."Yüreğim güzel günler de geçer. Sen hep bir sev, hep bir benimse beni...”Bu devirde yalnız olmaktan korkmuyorum. Gökyüzü benimleyken, güneş yine aynı yerden doğarken, kuşlar yine özgürlüğü bana hatırlatırken... Ben yalnız olamam.Sevdiğimden her şey. Bu gitmelerim, kıskançlığım, özlemim, ...“Olmuyor dedikçe olmaz. Emek gerek, çaba gerek.”“Gönlüme sağanak gibi düştün. Ben ise ıslanmışım sana, öylece“Olamıyoruz gökyüzüne iki yıldız, gökyüzünde iki sevda kuşu, Gökkuşağın da yan yana iki renk...”"Mevsimlerden bahar da geçti. Ama sen hep bir baharsın gönlüme."Kırıp dökmek kurumaktan önce gelir. Kuruyunca tam dökülür insan. Yaprak gibi bir bir...Bir ölüm gibi geldi bana, son kez çalan şarkıda söylüyordu: "Ayrılıklar belki birleştirir bizi."Seni yine en olmadık zamanda bir şarkıda yakaladım. O an aktı hüzün çeşmem.“Sormayın halimi belli eder yüreğim, İçi boş dünya için ne kadar yorulmuş bu bedenim.”“Sen benim içime yer eden en güzel hissin. Sanki dünyamda bir tek sen varmış gibisin.”Dünya'nın da derdi var. Ama o hiç olduğu yerden ayrılmıyor, küsmüyor hayata, darılmıyor bulutlara.Olmuyor. Bu dünyaya sığmıyor umutlar. Hayal edemiyorum güneşi...“Esecekse içinin rüzgarı. Tam bu zamanda essin, geç kalmasın yüreğime”İyi ki gökyüzü var; Yıldızlarla dolu gecesi, maviye boyanmış
Edebiyat
Zaman hiçbir şeyi düzeltmez, sadece üzerini örter. Sakladığın acılar, bir gün mutlaka ortaya çıkar… Herkes zamanı geri alabilmek ister. Kimi eski güzel günleri tekrar yaşayabilmek için. Kimi yaptığı yanlışları düzeltebilmek için. Kimiyse sadece yaşadığını hissedebilmek için ister bunu. Gelecekten korkanlarsa, zamanı durdurmak ister. Her şey o kadar iyidir ki, bunun bozulmaması için çaba gösterirler. Ama kimse şu anın değerini bilenler kadar mutlu değildir. Geçmiş de gelecek de onlarladır. Bazılarıysa zamanın ta kendisi gibidir. Ve her insan, zamanın dünya üzerinde bıraktığı birer yara izidir.” Zaman hiçbir şeyi düzeltmez, sadece üzerini örter. Sakladığın acılar, bir gün mutlaka ortaya çıkar… Herkes zamanı geri alabilmek ister. Kimi eski güzel günleri tekrar yaşayabilmek için. Kimi yaptığı yanlışları düzeltebilmek için. Kimiyse sadece yaşadığını hissedebilmek için ister bunu. Gelecekten korkanlarsa, zamanı durdurmak ister. Her şey o kadar iyidir ki, bunun bozulmaması için çaba gösterirler. Ama kimse şu anın değerini bilenler kadar mutlu değildir. Geçmiş de gelecek de onlarladır. Bazılarıysa zamanın ta kendisi gibidir. Ve her insan, zamanın dünya üzerinde bıraktığı birer yara izidir.” Zaman hiçbir şeyi düzeltmez, sadece üzerini örter. Sakladığın acılar, bir gün mutlaka ortaya çıkar… Herkes zamanı geri alabilmek ister. Kimi eski güzel günleri tekrar yaşayabilmek için. Kimi yaptığı yanlışları düzeltebilmek için. Kimiyse sadece yaşadığını hissedebilmek için ister bunu. Gelecekten korkanlarsa, zamanı durdurmak ister. Her şey o kadar iyidir ki, bunun bozulmaması için çaba gösterirler. Ama kimse şu anın değerini bilenler kadar mutlu değildir. Geçmiş de gelecek de onlarladır. Bazılarıysa zamanın ta kendisi gibidir. Ve her insan, zamanın dünya üzerinde bıraktığı birer yara
Edebiyat