İnsanların bir zamanlar çok istediği bir şeyden, bir anda vazgeçebileceğini gördüm.Yelkenlerini rüzgarın yönüne göre açan çıkarcıları, vefayı unutup yarı yolda bırakıp kaçan korkakları, ağızlarından bir tek doğru söz çıkmayan yalancıları ve insanların mutluluğunu kıskanıp yuvalar bozan alçakları da gördüm. Ama şu bozuk düzene inat, kaybedeceklerini ve yalnız kalacaklarını bile bile doğru yoldan ayrılmayan, sevdikleri için her türlü zorluğa göğüs gerip katlanan, kendi kayıplarına aldırmadan onlar için direnen insanlar gibisini görmedim şu hayatta. Sevdiklerini mutlu yaşatmak için, bu dünyada sadece nefes alanlara; selam olsun.
Uğur Gökbulut