Mezuniyet için bugün provada boy sıralaması yapıldı, iki yüz yirmi kişilik dönemde en arkalarda yer aldım. Nerde la bu uzun boylu erkekler, diş hekimliği fakültesinde yok, bir yere mi kapatıldı bunlar
"Bu ne biçim dünya yahu? Millet aya çıkıyor ve dünyanın çevresinde lamba görmüş tatarcık misali fırıl fırıl dönüyor, ama yeryüzünde artık kanuna ve nizama aldıran yok.
Bu düzen artık değişmeli. Kahramanlara yakışır bir hayata kavuşmalıyım. Şurada zaman yolculuğu yapabilen kaç kişiyiz ha kaç kişiyiz? Neden sıradan hissediyorum? Neden benim oyumla dağdaki çobanın oyu... Kaptırdım yine.