İster kalbine gömdüğün sevdanın aşkına
İster Allah aşkına
Kalk bir ışık yak ve bir kor düşür
yüreğimize
Savaşmak ne güzel bir şey uğrunda
Ve yeniden âşık olmak
Nasreddin Hoca'ya burcunun ne olduğunu sorduklarında "Benim burcum teke" der. "Hocam, teke diye bir burç yok!" dediklerinde; "Küçükken annem bana, senin burcun oğlaktır evladım derdi." cevabını verir. "İşte hocam, senin burcun oğlakmış, teke değil" diye karşılık ve diklerinde ise; "Bre ahmaklar! O zamandan bu yana elli yıl geçti, şimdiye oğlak teke olmaz mı?" der.