Ya aklıma öyle geldi 16 yaşımda Cahit sıtkı tarancının şiir kitabını okumuştum o yazdığı soyut şiirleri okuduğumda bunu ben yazsaydım saçmalık derlerdi dedim lisedeydim tabii o zamanlar şimdi o kitabı tekrar elime aldım ve dedim ki ya hu! aptal YAĞMUR evetttt… yanlış duymadınız kendime aptal dedim şimdi uyandım ve dedim ki sen şair-i azamsın be adam
Ve ben lirik şiir yazmayı çok seviyorum yazınca çevremde birine bu şiirleri gösterdiğim vakit sen aşık mısın diye sorular soruluyor ben hayalperest bir insanım şiir yazmak için o duyguları evvela aşınaca yaşamalı evet fakat her aşık olan şiir yazamaz her aşık olmayan şiir yazabilir çünkü o duyguya açtır o duyguyu hayalperest bir şekilde yansıtmaya çalışır şuan bunu ne için anlattım bilmiyorum ama anlattım işte neyse siz de okuyun🤦🏻♀️🤪
Veeee… yaşamak umrumdadır ve yaşadığım sürece bütün saadetler mümkündür.
Ha bu arada hinoğluhin insan sevmeyin olur mu sonra üzülürseniz ben de üzülürüm🤓🤦🏻♀️