Veeee mutlu son:)
"Geçmişin acıları, ihanetleri ve kayıpları ne kadar büyük olursa olsun... Sevgi her zaman kazanır. Biz kazandık."
Alıntı
Neden kimse Emir Hamzade’yi abartmıyor ki? Bu kitabı 18 yaşındayken okumuştum ve şimdi 25 yaşındayken yeniden okuyorum veeee (aaaaaaaa)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Veeee son
Gözlerinden, oysa ömrümüzün sonuna kadar mutlu olabilirdik! Düşüncesini okudum.
Sayfa 394·Kitabı okudu
Veeee Son… Sen nasıl bi kitaptın ya inanılmaz
"Artık" diyor, "resmi yerine asabilirsin." "Evet" diyor sütanne. "Bir anlamı kalmadı" diyor general. "Biliyorum." "İyi geceler Nini." "İyi geceler."
Sayfa 114·Kitabı okudu
Alıntı
Veeee son...
“Derken rüzgâr esmeye başladı. Gündoğusu'ydu esen,Afrika'dan gelen rüzgâr. Ne çölün kokusunu, ne de Magriplilerin istila tehdidini getirmişti. Bunun yerine çok iyi tanıdığı bir kokuyu ve usulca gelip dudaklarına konan bir öpücüğün mırıltısını getiriyordu. Gülümsedi. İlk kez böyle bir şey yapıyordu genç kız. "Geliyorum Fatima," dedi. "Geliyorum"
Sayfa 188·Kitabı okudu
Alıntı
Veeee son.
Yazarların denizin ortasında gemisi batmış bir denizci gibi her zaman yalnız olduklarına inanırım. Dünyadaki en yalnız meslektir yazarlık. Yazmana hiç kimse yardım edemez....
Sayfa 282·Kitabı okudu