“Derken rüzgâr esmeye başladı. Gündoğusu'ydu esen,Afrika'dan gelen rüzgâr. Ne çölün kokusunu, ne de Magriplilerin istila tehdidini getirmişti.
Bunun yerine çok iyi tanıdığı bir kokuyu ve usulca gelip dudaklarına konan bir öpücüğün mırıltısını getiriyordu.
Gülümsedi. İlk kez böyle bir şey yapıyordu genç kız.
"Geliyorum Fatima," dedi. "Geliyorum"
Yazarların denizin ortasında gemisi batmış bir denizci gibi her zaman yalnız olduklarına inanırım. Dünyadaki en yalnız meslektir yazarlık. Yazmana hiç kimse yardım edemez....