mine !

kitabın sonu için; her ne kadar arkadaşım ESMA neil'in başka bir şansı olmadığını söylese de, her zaman ikinci bir seçenek vardır.
Roman-Edebiyat

mine !

@vehhawk
·
Filminden uyarlanarak yazılan bu kitap, çocukların adım atmak istediği hayallerinde aile desteğinin ne kadar büyük bir basamak olduğunu hatırlatıyor. Film mi önce izlenmeli yoksa kitap mı önce okunmalı derseniz, her ne kadar film daha önce çıkmış olsa da kitabı önce okuyup, karakterleri hayalimde canlandırmış olmaktan gayet mutluyum. Filmi ise defalarca izleyip, cebren çevreme izlettim. Genel olarak izleyenlerine ve okuyanlarına insanların daima farklı bakış açılarına sahip olmaları gerektiğini anlatan bir eser.
Betül isimli okura yanıt verildi
mine !
Betül ikimizin ayni fikirde olmasina sevindim :D ESMA gör gör
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kitabın sonu için; her ne kadar arkadaşım ESMA neil'in başka bir şansı olmadığını söylese de, her zaman ikinci bir seçenek vardır.
Roman-Edebiyat

mine !

@vehhawk
·
Filminden uyarlanarak yazılan bu kitap, çocukların adım atmak istediği hayallerinde aile desteğinin ne kadar büyük bir basamak olduğunu hatırlatıyor. Film mi önce izlenmeli yoksa kitap mı önce okunmalı derseniz, her ne kadar film daha önce çıkmış olsa da kitabı önce okuyup, karakterleri hayalimde canlandırmış olmaktan gayet mutluyum. Filmi ise defalarca izleyip, cebren çevreme izlettim. Genel olarak izleyenlerine ve okuyanlarına insanların daima farklı bakış açılarına sahip olmaları gerektiğini anlatan bir eser.
Betül isimli okura yanıt verildi
mine !
Betül en yakin zamanda izlemelisin ‼️
kitabın sonu için; her ne kadar arkadaşım ESMA neil'in başka bir şansı olmadığını söylese de, her zaman ikinci bir seçenek vardır.
Roman-Edebiyat

mine !

@vehhawk
·
Filminden uyarlanarak yazılan bu kitap, çocukların adım atmak istediği hayallerinde aile desteğinin ne kadar büyük bir basamak olduğunu hatırlatıyor. Film mi önce izlenmeli yoksa kitap mı önce okunmalı derseniz, her ne kadar film daha önce çıkmış olsa da kitabı önce okuyup, karakterleri hayalimde canlandırmış olmaktan gayet mutluyum. Filmi ise defalarca izleyip, cebren çevreme izlettim. Genel olarak izleyenlerine ve okuyanlarına insanların daima farklı bakış açılarına sahip olmaları gerektiğini anlatan bir eser.
Betül isimli okura yanıt verildi
mine !
senin fikrini alalim betulcum neil'in baska bir sansi var miydi yok muydu? 😀