ay

ay
@venesaly
𓆰

ay

, bir kitap okudu
7/10
·64 syf.·
31 saatte okudu
·
2024 7. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 20,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir kere olsun dertsiz dünyanın güzelliğini hissetmek istiyorum..."
"Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedim."
"İstemediğim konuları bazen düşünmemeyi başarabiliyordum. Bazen de tam tersi oluyor, düşünmeyi istemediğim bir resmi ya da kelimeyi aklımdan hiç çıkaramıyordum."