Gamze Savran

Gamze Savran
@venuscat
DEU Hukuk
İzmir
1 Haziran
81 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
O da seni seviyor ha! Oh ne iyi! Hem sevmek hem de sevdiğin kişi tarafından sevilmek! Dünyada bundan iyi şey yoktur.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam
Bana birisi, “İnsan ne ile yaşar?” diye sorsaydı cevabım şu olurdu: “Ne ile yaşayacağını bilemem ama ne olmadan yaşayamayacağını söyleyebilirim: Umut!”
Sayfa 235·Kitabı okudu
Çünkü tüm hayatımız boyunca bizimle olacak olan tek kişi kendimiziz. Kendimizi iyi bir arkadaş olarak görmek, hayatımızı daha kolay kılar.
Sayfa 185·Kitabı okudu
Kişi kendisini konforlu bir alana hapseder ve kısıtlı düzeyde yaşamaya çalışır. Halbuki yaşamanın kendisi risktir. İnsan kendi potansiyelini keşfetmesi, yakın ilişkiler kurabilmesi için hep risk almak zorundadır.
Sayfa 111·Kitabı okudu