Ömür nedir ve bunu nasıl yaşarız?
Kısa soruya, kısa ve öz bir cevap barındıran mükemmel eser. En güzel kitapları geç okumanın hüznünü hep yaşıyorum. Ama hep olduğu gibi bu kitapta da ‘iyi ki’ diyorum !
Tolstoy okumaya güzel bir kitabıyla başladım, devamı da gelecek.
Dili akıcı ve güzel olan bir kitaptı. Bir çok şey öğretti ve günlük hayatıma fayda sağlayacak ipuçları kaptım :) Muhtemelen ara ara da açıp okurum tekrar. Herkese tavsiye
DenemelerMontaigne · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202065,8bin okunma