Book Lover

Book Lover
@venusdeyim
Yaşama nedeni denilen şey, aynı zamanda çok güzel bir ölme nedenidir de
Kalbim anla anla ve ağla yeniden
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Acılar bile, özgür ortamlarda çekilmeliydi.
Sayfa 66
Öylesine yoğun yaşamışlardı ki sevgiyi, şimdi onsuz ve sevgisiz ne yapacaktı acaba? İlk tanıştıkları günden geriye doğru film şeridi gibi akıyordu gözlerinin önünden, yaşadıkları. Gözyaşları da yanaklarından akıyordu.
Sayfa 29
Doğar mı yeniden güneş, biter mi bu uzun gece? Açar mı yeniden çicek, döner mi o sıcak neşe? Diner mi bu sonsuz yağmurun, güler mi o hüzünlü yüzün? Boşver, bir umut yeter nefes almaya...
Müzik