Bilge

Bilge
@vera344
İnsanlık genel anlamda sağlıklı değil. Üstelik bugünkü tıbbın imkanları ile sağlıklı olmanın şartları son derece geliştiği halde...
Reklam
Yediklerimiz ve içtiklerimiz bizden doğacak eylem ve fikirleri de etkiliyor. Hakikaten de insan başına gelenler ve akıbetler konusunda sık sık dönüp yediklerine içtiklerini bakmalı ki başına gelenlerin keyfi bir takdir değil bir hak ediş meselesi olduğunu kavrayabilsin.
“ İnsana ancak kendi yaptığının karşılığı verilir” ( Necm, 39 )
“Bir gün gelir yedikleri insanın tuzağı olur “ Hz. Davut