Sen hayatını yaşadın mı? Yoksa hayat mı seni yaşadı? Hayatını seçtin mi? Yoksa o mu seni seçti? Onu sevdin mi, yoksa pişmanlık mı duydun? Hayatını tükettin mi diye sordugumda bunu kastediyorum. Onu bitirip tükettin mi? Babanı, ailesinin başına bir felaket gelirken çaresizce dua ederken gördüğün rüyayı hatırlıyor musun? Sen de onun gibi değil misin? Hiç yaşamadığın bir hayat için üzülürken sen de çaresizce kenarda durmuyor musun?