“orospu”nun tam anlamını çıkaramıyordum. Kötü bir şey olduğu muhakkak, kötü kadın!..Yani bir sürü erkekle gezip tozan, onlarla yatıp kalkan... Peki onunla bu işi yapan erkekler için de var mıydı bir kelime?.. Olması gerekti, aksi haksızlıktı. Fakat bulamadım öyle erkeklere verilen kötü ismi.
Ben mi anamın kamburu idim, yoksa anam mı benim? Allah’ın hükmü ile kenetlenen bu iki varlık, her hâlde suçu ve yükü birinden öbürüne aktarıp duruyordu, şuursuzca elbet fakat dengeli ve sinsi!