Ben çok zevk alarak okudum. Oldukça sürükleyici bir kitap sıkmıyor. Kitabın içinde iki farklı hayata iki farklı zamana bakış atıyoruz bu da benim sevdiğim bir durum. Hititler dönemine gidip patasananın hayatına şimdiki zamana gelip arkeologların kazıda yaşadıklarına ve gizemli cinayetlere bakıyoruz. Tavsiye ederim