Sonuçta insanız makine değil, bir “Nasılsın?” Diye soran olduğunda seviniyoruz hayatta.
Olmadığında da yalnız hissediyoruz.
“İyi misin Fazıl?” diye soramayacak kadar uzakta olan kişiler gerçekten dost mudur ki?
Fazıl Say
Dokunmadığında ayakların yere
Kendi kalbin seni hor gördüğünde
Hayallerin seni yiyip bitirdiğinde
Kendinmiş gibi hissetmediğinde
Tüm bu zamanlarda...
~wild flower
Dorian Gray'in Portresi'nin 1968 basımını aldım kütüphaneden daha edebi çevrilmiş gibi gelmişti. Ama şu an eski kelimelerin anlamlarına bakıp durduğum için ilerleyemiyorum ve bir eziyete dönüştü her şey dhdjdjdj
Her sınıf, özel hayatlarında yer vermeye lüzum görmedikleri erdemlerin önemi üzerinde vaaz verecekti. Zenginler tasarrufun kıymetinden bahsedecekler ve aylaklar çalışmanın şerefi üzerinde belagat saçacaklardı.