Gençlik, yaşlılık, güzellik, çirkinlik giderek kadınlık, erkeklik ayrımının da üstünde bir tek ortak yan vardı bu yüzlerde: Yorgunluk.Bir de bütün gün süren ezici bir didişmenin sonunda varacaklarını umdukları mutluluğa, kazanılmış bir-iki şeyle evlerine dönebilmek mutluluğuna bir an önce kavuşmanın ivedisi...
Savaş yok ama gerginliği sürdürmekte çıkarı olan büyük güçler var.Bunlar da ona bağlamışlardır ülkeyi.Daha bir süre kan kustururlar bize.Ama sonları iyi görünmüyor.Pek uzak değil belki de...