Kısa bir kitap, dolayısıyla kolay okunabilir. Kargo iyiydi. Ancak kitaptaki olay örgüsü olarak bence kurgu hatası bulunuyor. Bir kadının-daha doğrusu kızın- birisine takıntı halinde aşık olması çok garip, gözü hiç bir şeyi görmüyor. Üstelik bu takıntısının daha onunla tanışmadan başlaması çok saçma. Bu gibi şeyler dışında iyi hikaye.