sun

Biriyle tanışmak yeni bir yolda yürümeye benziyor, bazen "Ben bu yolda hiç tökezlemem, ” diye düşünüyorsun çünkü hep yokuş çıktıktan sonra dümdüz bir caddeye adım atmışsın. Kalabalığı bir saniye için benimsiyorsun sonra ayağın takılmasa da kalabalık üzerine geliyor, yolda yürüyebiliyorsun ama insanlarla baş edemiyorsun; insanlar itiyor, yol hiç bitmeyecek sanıyorsun ama yol hep bitiyor, sadece başka bir yola çıkan caddelerden geçiyorsun. Bazen, şanslıysan kaldırımlarda dinlenebiliyorsun. Bazı sokaklarda öyle güzel müzikler çalıyor ki tekrar tekrar oradan geçmek İstiyorsun.
Sayfa 13
Reklam
Tıpkı, bir yaranın görüntüsünün görkeminden etkilenip acısının unutulması gibi biz de kendini tekrar hatırlatana kadar canımızın acısını unutuyoruz.
Sayfa 56
Mutsuz insanlardaki sorun, diğerlerini de kendi mutsuzluklarının içine çekmeleridir.
Sayfa 53
"You should always see life as if you've just come outof a tunnel."
Sayfa 30 - Son satır